tisdag, december 13

jag försöker få in bilderna från julbordet i Lördags, mende går inge vidare fan. Hatar mac. Blir aldrig en sån fan.

Lördag, 10.12.11

Haft upplärning hela lördagen för en ny tjej. Stress och mycket folk. 18.05 kommer natti & elinor med strumpbyxor och eyeliner (som jag ej hade med mig) Vi stänger 18.00! Alla grejer med... byter om och sminkar mig i butik.... tills magasinet börjar släckas ner.... vafan?? KOLSVART. Vakten som ska låsa våning 3, kollar underligt på mig (när jag står med halva mitt liv och med plåster på brösten) vad håller du på med? du får inte vara här nu!!!! kom med, jag ska låsa. Nu.

Men, men, men.. Katarina sa att jag kunde vara här svarar jag. Nej, du får göra dig i ordning på toaletten. -konversationen slut-

Gör mig i ordning resten på toaletten, blir ganska bra. rätt nöjd. så bara skorna kvar. "ähh, tänkte jag när jag kasta ner dom i väskan imorse, det är lugnt." LUGNT? 12 cm. KLACK. Jag såg ut som bambi på hal is. jag har inte gått i klackar på.... låt säga... 2 år. :-)

Kajsa som jag skulle möta, hade åkt hem emellan. Hon skulle blåsa håret. Hm, klockan är 19.40. Vad ska jag göra nu?

Åker upp till huvudkontoret där de sitter och dricker skumpa. Ja, min räddning. Slog mig ner "hej, jag heter Linda." Vill du ha ett glas?" Ja, ge mig hela flaskan, tänkte jag.

Snabbspolning....... några glas senare..... (högsta chef har kommit fram till mig o sagt att jag är flink, jag har uppmärksammat BUREN som står på dansgolvet. och det är dags o äta)

förlåt, det här är jätte pinsamt o säga. men jag var så jäkla packad under middagen. Det är så jävla kul och pinsamt. Och jag vräker ur mig att efterrätten ser ut som en flytning.... så snubben brevid mig sätter i halsen och kan inte äta nå mer efter de sen. :-)

Blod, svett o tårar..... :-) Burberry vann pris för bästa butikschef. och jag vann för årets nykomling. Eller? nej..

Jag hade kul, jätte kul. Och dansade konstant i timmar. De folk förknippade mig med var lunchrummet (tjejen med matlåda) där jag alltid ser så arg och upptagen ut i mig själv. O ja, juste de var jag som satt igång vattenmaskinen andra dagen, och förstörde allas ro i lunchen. :-)


Inga kommentarer: